Розділи

загрузка...
РОЗДІЛ 9 ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ГРОШОВИХ КОШТІВ І РОЗРАХУНКІВ; 9.1. Основи організації обліку грошових коштів і розрахунків; Організація бухгалтерського обліку в бюджетних установах - Свірко С.В.

РОЗДІЛ 9 ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ГРОШОВИХ КОШТІВ І РОЗРАХУНКІВ

Основні терміни і поняття: організація обліку грошових коштів у касі; організація обліку грошових коштів на поточних та реєстраційних рахунках; організація обліку розрахунків із дебіторами; організація обліку розрахунків із кредиторами.

9.1. Основи організації обліку грошових коштів і розрахунків

Бюджетні установи у процесі здійснення господарської діяльності залучаються в загальну систему дебіторсько-кредиторських розрахунків, яка склалася нині у вітчизняній економіці зокрема та у світовій економічній моделі в цілому. Зазначені розрахунки здійснюються двома методами: безготівковим і готівковим. У процесі проведення готівкових розрахунків відбувається зміна активів, зокрема у частині грошових коштів установи — тих, що перебувають на її особових, реєстраційних та поточних рахунках та тих, що зберігаються в касі установи. Отже, об’єктами організації обліку грошових коштів і розрахунків виступають:

Загальні основні завдання організації обліку грошових коштів і розрахунків такі:

До поля нормативної бази, що регулює розглядувані напрями обліку, належать: